woensdag 10 april 2013

Krimp

Dat de economie al een aantal jaren krimpt dat weten we we al een tijdje maar vanmiddag tijdens het groot medisch sportonderzoek wat ik elk jaar doe bleek dat ik in een jaar tijd een centimeter ben gekrompen. Gewicht nagenoeg gelijk vetpercentage lager dan vorig jaar, al zou je dat niet zeggen als je me in mijn zwembroek ziet. Dat kan dus alleen maar betekenen dat er meer spiermassa bijgekomen is. Enfin, de andere waarden waren ongeveer gelijk aan vorig jaar hetgeen betekent dat ik er net zo slecht voor sta als vorig jaar. En omdat ik de maximaaltest bij het fietsen toch nooit voluit doe (het gaat mij om de stempel van de sportarts) kon ik vanavond nog een lekker rondje met de snelle groep trainen.
http://connect.garmin.com/activity/296145015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten