woensdag 29 mei 2013

Rustdag of........

Toch niet, want ondanks dat het weer niet echt mee zat vandaag toch nog een Passo beklommen. Dit keer de Passo delle Erbe. Bijna 2000 meter hoog en een echte ploert. Onregelmatig en stukken tegen de 15%.  Halverwege (na een kort afdalinkje) stonden mijn metgezellen op mij als anti klimmer te wachten, om mij mede te delen dat ze het wel goed vonden zo. "We gaan terug", kreeg ik van vervangend koersdirecteur Vogelsang ingefluisterd. No way was mijn antwoord, ik heb dat pokke stuk niet af lopen zien om halverwege terug te keren. Dat had mij op jaren commentaar van de pokeraars van vandaag komen te staan. Dus door!  Bovenop was het zicht nog geen 50 meter en begonnen we snel aan de afdaling.
http://connect.garmin.com/activity/319933380

Geen opmerkingen:

Een reactie posten