zondag 3 augustus 2014

Weekend drieluik

Zaterdag werd mij tussen neus en lippen even medegedeeld dat ik tijdens de fietsweek in Frankrijk ben ingedeeld tussen de elite renners van de Squadra Deinum. Een compliment? Nou nee,,,,want als anti klimmer zullen de Squadra renners dan lang moeten wachten tot ik boven ben. Maar goed, met een waarschijnlijk vooruitziende blik op deze opmerking ging voor mij vrijdag het drieluik van dit weekend al van start. Waarom drie keer trainen in 1weekend? Omdat ik het nodig heb! Vrijdag daarom even lekker een uurtje los gefietst, zaterdag stevig geknecht in het peloton der FietsFriezen tijdens de Pieter Weening Classic en zondag een heuse interval training afgewerkt. Als de weergoden goed gezind blijven dan wordt er morgen of dinsdag uit gefietst en staat er voor woensdag weer een lange duur het programma. En dan op de foto hieronder het onomstotelijke bewijs dat elke renner fan is van Apfelstrudels.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten