vrijdag 6 januari 2012

De pijp leeg.....

Op het programma stond vandaag een lange duurtraining. Mijn metgezellen Hannes en George waren het daar helemaal mee eens. Aanvankelijk liep het prima en met een hartslag laag in D2 een prima training tot dat dat moment. Zo ongeveer in de buurt van Wouterswoude ging het tempo wat onhoog wat ik overigens prima kon bijbenen. Tot de grens van 2 uur fietsen werd bereikt toen was het pijpje echt wel leeg. Uiteindelijk is het voor mij een intensieve duurtraining geworden met een gemiddelde hartslag hoog in D2 op 88% van de max. Prima training maar net even te lang voor mij op dit moment. Mocht er morgen getraind kunnen worden dan staat er een hersteltraining op de rol.

2 opmerkingen:

  1. Hersteltrainingen in januari????????
    Kest beter met ons met!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoef zo vroeg in het seizoen nog niet te liegen over de hoogtemeters

    BeantwoordenVerwijderen