dinsdag 29 mei 2012

11 Stedentocht

In voorgaande jaren kon ik mij maar moeilijk motiveren om 230km op de fiets te gaan zitten. Een prachtig excuus is, dat ik een mooi-weer fietser ben en dus de 2 afgelopen edities voorbij kon laten gaan. Tja, dat excuus kon ik voor deze editie niet inzetten. Aldus vertrok ik tegen 8u 's morgens, vroege starkaart aan mijn dochter gegeven, voor de tocht der tochten. Doelstelling was om Rosanne en Marijke in te halen voordat zij vanuit Gaasterland weer richting het noorden zouden rijden. Aldus geschiedde, want na 170km stevig door gereden te hebben pikte in hun op vlak voor Oudemirdum, waarna ik mijn in rol als windbreker voor de helden van de dag heb geknecht. Super gedaan van deze twee dames die hun stalen ros nu weer inruilen voor het echte ros! Van harte Marijke en Rosanne!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten