woensdag 14 november 2012

Gedoodverfde favoriet hervat training

De concurrentie is gewaarschuwd. De gedoodverfde favoriet voor het winnen van de Klasbak Trofee 2013 heeft vandaag zijn loopschoenen verruild voor zijn stalen ros. Nog nooit starte hij zo vroeg zijn voorbereiding op het nieuwe fietsseizoen. George, Hannes en ik hadden vandaag met zijn 3en de handen vol om de nu al scherp koersende Henk Bianchi Postma bij te halen. En eenmaal bij hem, kostte het hem ogenschijnlijk zeer weinig moeite om het tempo bij te benen, En dat terwijl ik toch al een kleine maand in mijn voorbereiding zit op 2013. Zijn basis en natuurlijke talent zijn zoveel hoger dan welke andere renner ik ken. Daarbij inachtgenomen dat zijn gunstige start nummer laag is maakt voor mij dat de klimtijdrit  op de Passo Pordoi niet meer dan een formaliteit lijkt. Zij soepele tred en zijn aangeboren klimvemogen maakt dat de rest op voorhand kansloos lijkt. Het moge duidelijk zijn; de slapende reus is ontwaakt! De grote vraag is ondertussen.........waar is Jos??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten