woensdag 5 juni 2013

Geslaagd!

Mijn volgende doel volgt al snel. Op 15 juni start ik met 9 andere FietsFriezen in de HomeRide. We rijden voor het goede doel. De Ronald Mc Donald huizen in Nederland. De rit gaat van Groningen naar Maastricht over 500 km. Een monsterrit waar ook in de nacht moet worden doorgefietst. Een nieuwe uitdaging. En dus moet er nog wat duurarbied worden gedaan. Dus vandaag 60km in schitterend weer gepeddeld met als startplaats Appelscha. Dochter Rosanne wilde graag een buitenrit maken met haar paard en ik wilde graag in de luwte van de bossen een echte duurrit maken. Beide geslaagd! En over slagen gesproken nog even een berichtje voor voor mijn volgers in het buitenland. Ik ben geslaagd voor mijn Masterclass Psychologie.
http://connect.garmin.com/activity/323299810


Geen opmerkingen:

Een reactie posten