maandag 17 juni 2013

Once in a liftetime.....

...............In ieder geval met deze weersomstandigheden. Maar wat een prachtige evaring om een dergelijke evenement mee te mogen maken. De Home Ride van afgelopen weekend was er eentje om nooit te vergeten. En.....de verhalen over de legendarische afsluitdijk zullen de komende jaren waarschijnlijk alleen maar sterker worden. Uiteindelijk heb ik rond de 300km meegetrapt. Mijn eerste etappe ging van Groningen naar Hoorn. Met windkracht 7 tegen en slagregen op de afsluidijk tegen deed ik daar niet 1 maar wel 2 jasjes uit. Een verstandige keuze om de rest van de nacht maar in de bus te blijven en te "rusten". In Veldhoven weer opgestapt om via een prachtige route door Belgie in Maastricht te eindigen. Medefietsers en begeleiders, bedankt voor een onvergetelijke ervaring!!

2 opmerkingen:

  1. Heel veel respekt voor je 300km.
    Je weet wel dat Trondheim-Oslo 540km is? Kost een extra jasje denk ik met ook nog 4200hm.

    Ik gok dat je mss to h wel respekt hebt voor T-O finishers!

    Nu lekker herstellen en genieten van je vakantie!
    Heb je verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even off-topic:
    (Ik heb namelijk geen idee waar ik nog meer een berichtje kan plaatsen ipv een opmerking, zoals ik nu dus doe)

    Ik wacht op, een beetje ;), concurrentie!!!
    http://www.ploegleider.nl/lc
    Niks kenne Niks Lieke is op volle oorlogssterkte!

    Groetjes uit Rostock,
    Rutje

    BeantwoordenVerwijderen