zaterdag 7 april 2012

Rondje Lauwersmeer

Vandaag stond oorspronkelijk Veenendaal-Veenendaal op mijn programma. De weersvoorspelling en de rit er naar toe van meer dan 2 uur heen en 2 uur terug was mij de overweging om vandaag dichter bij huis een rit te rijden. De FTTC had vandaag een rondje Lauwers op het programma. Een man of 35 verschenen aan de start waarop werd besloten om in 3 groepen achter elkaar aan te rijden naar de koffiestop in Zoutkamp. In de groep trof ik een oude bekende, Erik Fletcher, waar ik jaren bij Leeuwarden mee heb gevoetbald. Leuk om hem nu ook op de fiets te treffen. Na de koffie werden de groepen herverdeeld en mocht ik met de snelle groep richting Stiens. Pech in de vorm van 2 lekke banden en een valpartij werd ons deel. Op het eerste oog gelukkig alleen materiele schade, maar het blijft natuurlijk altijd vervelend als er twee fietsmaten tegen het asfalt kwakken. Ik kon zelf ternauwernood de valpartij nog ontwijken en belandde in de berm.
Zie de link voor de route van vandaag.
http://connect.garmin.com/activity/165529403



Geen opmerkingen:

Een reactie posten