zaterdag 9 februari 2013

Fietsenmakers

Vanniddag voor een lange duurrit vertrokken. 3 uurtjes in het zadel, op het gemakje, dat was het plan. Vlak voor Damwoude een lekke band en aangezien er aan de doorgaande weg een fietsenmakerzit dacht ik daar mooi even mijn bandje te verwisselen zodat ik niet hoefde te pompen. De fietsenmaker gaf echter aan dat hij het wel even wilde doen. Aldus geschiedde. Prima service!! Éen klein uur verder weer een lekke band , vlak voor Bergum. Toen ik bij Leeuwarden kwam was ie echt plat (na twee keer bijpompen onderweg) en dus maar even bij het Rennershuis langs. Ter plekke maar 2 nieuwe buitenbanden laten monteren, zodat ik voorlopig even verschoond ga blijven van lek! Ook hier weer prima service. En wat een vetrouwen!! Bij beide gewoon een factuurtje meegekregen. Fietsenmakers zijn zo gek nog niet!


http://connect.garmin.com/activity/271395091

1 opmerking: